17-01-2012

ABC door Club 174

Gisteren kregen de studenten met IP club 174 een halve dag de tijd om in het ABC een workshop voor te bereiden. Via deze workshop zouden we de andere studenten moeten rondleiden in het ABC. Linsey en ik kozen voor de textiel verdieping. Met textiel hebben we zelf nog niet zoveel gewerkt dus we kozen dit om onszelf ook een beetje uit te dagen. We hadden onze workshop zo ineen gestoken dat de studenten de hele verdieping van binnen en vanbuiten leerden kennen. Ze mochten snuffelen in alle kasten en boeken om inspiratie op te doen om zichzelf 'mooi' te maken.

Als er iemand bezwaar heeft tegen het feit dat zijn of haar foto op mijn blog staat, dan geeft deze maar een seintje en haal ik hem er onmiddellijk af.
Als tweede deel van de workshop gingen we ook iets anders mooi maken, namelijk postkaarten. A.d.h.v. voor ons nieuwe naaitechnieken fleurden we heel wat postkaarten op. Hieronder vind je enkele mooie voorbeelden.




Ik hoop dat jullie er veel aan gehad hebben en misschien wel een paar leuke dingetjes voor in de klas ontdekt hebben. Ik vond jullie alleszins een zeer fijn 'klasje'.

Liefs,
Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten