16-01-2012

Dag 3: Awards

Tijdens dag 3 was het tijd om onze workshops uit te testen op een levend publiek. Deze konden er wat van hoor! Geen woord hebben ze gezegd. Er was zelfs een kindje dat niet durfde te hoesten uit schrik om de stilte te verbreken, wat een schat!

Na de workshop was het aan de kinderen om zelf een toonmoment in elkaar te flansen met als basis alles wat ze geleerd hebben in de drie workshops. Ons groepje deed het goed. Na wat stuntelen en treuzelen kwamen ze uiteindelijk tot een zeer muzische voorstelling. Na het bekijken van de verschillende voorstellingen was het tijd om afscheid te nemen en de boel netjes op te ruimen.

's Avonds kregen we zelf nog een workshop rond media. Met een Ipad 4 in de aanslag maakte ik samen met Carola en Linsey een grappige videoclip op een nummer van the Police. Hopelijk krijg ik het filmpje snel doorgestuurd, dan kunnen jullie meegenieten. En geloof me, genieten zul je doen!

Daarna was het tijd voor een awardshow voor muzische kortfilms. Veel muzische filmpjes hebben de revue gepasseerd, maar dit filmpje pakte me toch het meeste. Prachtige stemmen en ongelofelijk goed samengewerkt! Hier gaat mijn hartje werkelijk waar sneller van kloppen.


Daarna was het tijd voor een emotionele hulde aan mevrouw Ivens. Het was in één woord prachtig. Heel indrukwekkend. 

Liefs,
 Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten